torsdag den 14. juli 2011

Tilbage igen

Ja, jeg har så ikke brugt min blog i virkelig lang tid. Jeg synes jeg har haft så meget at se til, og så har jeg ikke rigtig orket om aftenen. Jeg håber det bliver anderledes fra nu af. Siden sidst er jeg fyldt 30. Det er ikke noget vi har fejret endnu, så jeg har en fest til gode:). Udover det, så skal jeg til at være tilkaldevikar på en skole fra efter sommerferien. Det betyder så, at lille baby-Malik skal i dagpleje. Det er helt vildt. Vi var lige ude og møde hans kommende dagplejer i dag. Hun virker rigtig sød, så jeg tror det nok skal blive godt. Ja, hvis jeg ikke har tid til min blog nu, hvordan mon det så skal gå, når jeg skal arbejde?

                                           Stor og (næsten) dagplejeklar.

3 kommentarer:

  1. Det betyder bare at du er en rigtig god mor, som giver al tid til familie :)og venner :)

    SvarSlet
  2. Tillykke med de 30, Mathilde!! Hvor er han bare sød, lille Malik :-) Det der med aftentræthed kender jeg alt for godt. Jeg er også spændt på, hvordan det går med min blog, når hverdagen starter igen..

    SvarSlet
  3. Åh ja, det er ikke til at vide. Er du stadig på barsel med Vera?
    Jenny: Jeg gør mit bedste:) og tak for de søde ord.

    SvarSlet