torsdag den 14. juli 2011

Hos moster

Jeg var så heldig at tilbringe nogle dage i Skjern hos min kære søster. Jeg havde ungerne med, og hun var alene hjemme med sine børn. Det var rigtig dejligt, og børnene hyggede sig sådan. Især Leander havde det for fedt hos moster.

Her kommer lige lidt billeder

                        Moster og Leander laver hjemmelavede skumfiduser

De smagte fantastisk

Senere skulle der laves koldskål. Det var Leander bare klar på.

Heldigvis blev der også tid til at lege og hygge på gulvet sammen med lillebror.


Tak for nogle skønne dage, kære søster og moster!

2 kommentarer:

  1. Hjemmelavede skumfiduser! Den opskrift må jeg bare have. Jeg anede ikke, at man kan lave dem selv??

    Det er dejligt at komme på miniferie rundt omkring. Jeg har selv været på miniferie hos min far i Haderslev. Det var dejligt!

    SvarSlet
  2. Ja, det er nemlig rigtig skønt. Det anede jeg heller ikke man kunne, men det gør søster! Jeg skal spørge hende om opskriften.

    SvarSlet