mandag den 18. juli 2011

Bøllehat

Jeg har været i gang med at hækle en bøllehat

Jeg har jo aldrig været vild med hæftearbejde, men det her var heldigvis overkommeligt.


Opskriften på bøllehatten finder man hos Tusindfryd. Tak for en fin og overskuelig opskrift!

Sådan så den ud da den var færdig. Det er først nu det slår mig, at jeg ikke rigtig har noget at bruge den til. Heldigvis kunne Leander godt lide den, så den går nok til klæd-ud-kassen (når vi engang får os sådan en).
Hmmm hvad mon jeg skal hækle som det næste? Forslag?
Faktisk har min rigtig søde nabo en superfin opskrift på nogle små kurve. Jeg vil gerne skrive opskriften ind her, men jeg skal lige spørge hende først.

2 kommentarer:

  1. Hvor er du bare go! :)

    Jeg tror jeg vil hækle hjemmesko næste gang - der er nogle rigtig fine nogle på Drops design.

    SvarSlet
  2. Uh lyder godt, dem må jeg lige tjekke ud. Jeg er faktisk lige begyndt på en giraf. Tror den bliver meget sjov:)

    SvarSlet