fredag den 13. maj 2011

Sløvhed og hækling

Jeg har simpelthen været så sløv på det sidste, at jeg bare ikke har orket at skrive på min blog. Jeg synes jeg har haft meget at se til. Dog har jeg fået hæklet lidt. I første omgang kommer der bare lidt billeder af mit svampeprojekt.
Jeg har hæklet disse svampe efter Tusindfryds opskrift


Jeg havde tænkt de skulle hænge på Maliks værelse. Tror bare de skal hænge i hver deres snor ned fra loftet i forskellige højder.
Da jeg så var i gang, tænkte jeg, at det kunne være sjovt med en "mor"-svamp, så det blev lige til denne her også:


Jeg fik ideen fra Muselberg, hun linker til opskriften på sin blog. Jeg har dog ændret lidt på opskriften for at få min til at ligne de små lidt mere.

1 kommentar:

  1. hvor er det bare SUPER flot lavet! Og hvilken tålmodighed! :)

    SvarSlet