onsdag den 18. maj 2011

Smølfer

Jeg har lovet min søster, at mine to nevøer får hver en hæklet smølf, da de begge er vilde med smølfer. Nu er jeg færdig med den første, den kom til at se sådan ud

Ja ja, der er jo altid plads til forbedringer, men jeg håber da ikke, at der hersker tvivl om, at det er en smølf:)
Opskriften har jeg fået fra Online Art. Hatten af for Dorthe, som har fundet frem til en rigtig sød smølfeopskrift. (Tjek hellere lige hendes fremfor mit resultat:))
Så nu er det bare igang med smølf nummer to. Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt de skal være ens....? Er der ikke også en smølf der har rød hat? Det er da en lidt sjovere forskel end at brodere drengenes navn/forbogstav på fødderne af smølfen.

2 kommentarer:

  1. Den er super sej! Og jeg synes helt sikkert ikke der skal være navn på, men at den ene skal have rød hue på. Men jeg mindes altså, at den også har røde bukser på (min farmor har en hængende, som hun har fået af min fætter). Den er også rigtig sød, men hvis jeg skulle vælge, hvilken jeg helst ville have, vill jeg helst have den med hvid hat... så bare den ene ikke bliver sur over ikke at have fået "den rigtige smølf"?

    SvarSlet
  2. Jo, jeg kan godt se, at det ville være fint med en med rød hat, men som du siger, kan det jo være at de så synes den ene er bedre end den anden. Hm det kan være jeg lige skal google lidt på de forskellige smølfekarakterer:)

    SvarSlet