søndag den 24. april 2011

Babytæppe

Ja, før jeg blev gravid med Malik begyndte jeg på et babytæppe, som skulle bruges, hvis vi skulle være heldige at få nummer to. Nu er nummer to kommet, og jeg er slet ikke færdig med tæppet. Mon det nogensinde bliver færdigt? Og mon Malik når at vokse sig ud af  barnevognen inden? Jeg tror det er lidt for ensformigt for mig at lave så mange ens lapper. Det værste af det hele er også at skulle tage sig sammen til det der forfærdelige hæftearbejde, som jo følger med:)

2 kommentarer:

  1. Jep det kender jeg ALT for godt, da jeg lavede mit tørklæde! Men da jeg først var i gang, tog det ikke så lang tid at hækle det sammen :)

    God påske!

    SvarSlet
  2. Ja hæfte arbejdet er bare noget af det værste.. ;o) Men jeg ved at du bliver glad for det når først det er færdigt, og så glemmer man (næsten) alt om hæftearbejdet! Tak for din hilsen på min blog..

    SvarSlet