søndag den 10. april 2011

Fabeldyr

For ikke så længe siden blev jeg færdig med dette fabeldyr. (Opskriften er fra Garnstudio - Drops design)


Jeg er helt vildt med de uens øjne:)

I netto fandt jeg en pakke med ti små ruller garn i forskellige farver. Det er det jeg har brugt. Det var rigtig svært at hækle så det blev pænt, så det tog lang tid. Det var en underlig garnkvalitet. Den aften jeg blev færdig med den knoklede jeg som en gal, fordi jeg partout ikke ville gå i seng, før den var færdig. Jeg havde jo været smart og samlet alle de der hak fra farveskiftene under hinanden. Det var jo så meningen at siden med disse hak skulle være på dyrets mave, så det ikke sås. Midt i min træthed opdager jeg så, at jeg har syet ben nummer 1 på ryggen af dyret. Jeg orkede ikke at lave det om, så maven blev til ryggen og omvendt. Det forklarer den fine stribe af hak med farveskift, der ses hele vejen nedad ryggen. Flot, Mathilde, men færdig blev den. Baby-Malik er heldigvis ligeglad. Han kan godt lide Ib Fabel:)

2 kommentarer:

  1. Jeg synes, den er rigtig fin og sjov, skat! :)

    SvarSlet
  2. Haha :D sådan kan det gå! Jeg kan godt forstå, at du ikke gad lave det om :)

    Jeg synes nu også, at den er rigtig sjov og fin! Og flot og godt lavet!

    Jeg er SÅ glad for, at du har orettet en blog! Men jeg anede det ikke før du skrev på min :)

    SvarSlet