tirsdag den 6. december 2011

Hvor er det længe siden...

..... at jeg har haft tid til at blogge. Det hårde lærerliv har taget al min tid, men jeg er bare så glad for mit arbejde, så det er kun godt.
Jeg er midlertidig klasselærer i en 5. a, og det er jeg rigtig glad for.

Herhjemme er tiden gået med at pynte til jul, forberede Maliks fødselsdag (han bliver jo 1 år d. 13.), hækle og bage småkager. Jeg kan se at I alle har rigtig travlt med alverdens hyggelige juleting. Det er hyggeligt at følge med i, selvom jeg stort set ikke får kommenteret på noget lige for tiden. Jeg håber det bliver bedre fra i dag.

Her er Leander og jeg i gang med julesmåkagerne. Han elsker at hjælpe til i køkkenet




Her har vi Malik, som snart fylder et år!



Her er så mit seneste hækleprojekt. Jeg håber jeg bliver færdig med den inden den Malik bliver for står til den:)




Det skulle gerne blive til denne lille fine jakke, når den engang bliver færdig.



Min tid er også gået med at hækle denne Grethe-giraf. Desværre kan jeg ikke finde ud af at lave håret på hovedet. Er der nogen der har prøvet at lave Grethe? I så fald modtager jeg gerne gode råd.



Ja, det er noget af det jeg bruger min tid på for tiden. Jeg håber at komme mere på bloggen fra nu af:)

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare SUPER hyggeligt ud med julebag! Det er noget af det, jeg glæder mig allermest til at gøre, når jeg får børn :)

    Dejligt at være tilbage på bloggen!

    SvarSlet
  2. Og SÅ dejligt at have dig tilbage. Glæder mig til nye indlæg fra dig! Skal vi snart ses?

    SvarSlet