søndag den 2. oktober 2011

Fravær

Ja, efter endt barsel er jeg så startet op igen. Jeg er vikar på en skole, og det er jeg rigtig glad for. Men hold nu op, det har været en hektisk start, så overskuddet har ikke været det store. Jeg har været gået helt i stå her på bloggen, men jeg håber virkelig jeg kommer igang igen. Jeg har ikke rigtig kommenteret så meget på jeres indlæg (undskyld), men jeg har da fulgt med. Jeg får da lavet lidt herhjemme. Et eksempel herpå er alle de æble jeg har været ved at koge til grød, bage til æblekage osv. En sød pige fra mødregruppen var så rar at forære mig en hel kasse æbler fra egen have. Det er nu rart at have sin æbleskræller til den slags:)

Jeg håber I alle derude, ligeosm jeg, har nydt det gode vejr vi har fået lov at have de sidste par dage.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar